fredaaaaaag

Hej, jag har haft en ganska så slapp dag idag kan jag säga :) På förmiddagen hade vi stalltjänst och ridning, Lina delade ut hästar till oss idag. Hon sa att hon valde hästar som antagligen skulle vara en utmaning men som hon trodde skulle passa oss. Jag fick Tarif, som jag aldrig skulle välja om jag själv fick välja. De som har ridit honom har sagt att han är stark som tusan och sån och det är ju verkligen inte sånna hästar som jag föredrar.. Men jag frågade Lina och hon sa att han var jätte fin med kunde bli stark om man tog i honom. Kan ha varit därför jag fick honom, hon har många gånger sagt att jag är för mjuk i handen.
Vi red dressyr i ridhuset och skulle träna framdelsvändningar på ett ruter ess och ja, jag tyckte faktiskt att Tarif var ganska så bra. Ibland krullade han ihop sig om tusan och var svår att "lyfta upp", men stundtals var han riktigt fin! Min sits var däremot usel idag, jag föll fram och höll på hela tiden, ush.. Men ja Tarif var fin!
Här får ni en liten bild på honom.

På eftermiddagen var jag och Eleonore med på öppethus, vi satt mest och chillade, räknade några tal och svarade på några frågor. Så vi hade en ganska så lugn eftermiddag, nu är jag hemma iallafall och ska bara chilla ikväll, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0