Dag 30 - Vad Justin betyder för mig

Sista dagen nu, vad Justin betyder för mig. Denna är nog nästan svårast av alla, sjukt svårt.. Men jag kan säga att han betyder väldigt mycket, känns sjukt att säga så om en person man aldrig träffat och som inte ens vet att jag existerar. Men han får mig alltid att le, då menar jag alltid. Jag behöver bara sätta på en låt med honom och efter första tonen så ler jag, eller bara kolla på en bild eller ett klipp och jag ler. Men han är ganska så bra på att få mig att tjuta, patetiskt i know. Men när man fangirlar som tusan så kan det lätt komma en tår, ni som är beliebers eller något annat fan vet hur det är, haha!
Men ja, vi är en familj vi beliebers och det är Justins förtjänst. Man har alltid en jedra massa fina människor på bla. twitter att prata med och alla förstår, om det handlar om Justin förstås. Vi går igenom en jävla massa hat för att vi har en idol att se upp till, vi alla har fått en massa skitkommentarer kastade på oss just för detta. Det roliga är att vi tar inte åt oss och vi vet att Justin älskar oss och att jag är så glad att vi just fortsätter vara beliebers, det visar han hela tiden. Justin betyder i vilket fall väldigt mycket för mig och varför.. det är ungefär lika svårt som att förklara hur vatten smakar, omöjligt. Jag skulle kunna en bok om detta, finns så otroligt mycket att säga. Men eftersom jag är säker på att inte alla som läser min blogg är beliebers så ska jag sluta nu. Men som alla borde ha förstått nu så är jag en belieber, föralltid. Jag tänker inte sluta älska honom för att haters är tvugna på att spotta ut en massa skit, vi vet vad som är sant och vi är stolta över att ha en sån inspiration. once a belieber, always a belieber ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0