Dag 28 - Vad gjorde mig till en Belieber

Vad som gjorde mig till en Belieber? Detta är svårt, för sedan One Time kom ut har jag nog alltid haft en liten belieber inom mig. Jag har alltid tyckt att han är grymt duktig och sett upp till grabben. Sen blev det mer och mer, efter jag läst boken och sett filmen var jag helt fäst. Jag tror inte att många faktiskt vet så mycket om honom, många haters ser honom bara som 'han som sjunger baby', men han är sjukt mycket mer. Han är en sån otroligt bra inspiration och det är nog en stor del varför jag är en belieber. När någonting inte går som jag vill eller när jag är nära på att ge upp tänker jag never say never. Sen är han en sån fin kille, down to earth liksom. Han bryr sig om sina fans och behandlar oss som människor och som en del av hans familj, inte bara som 'de som gjorde mig känd'. Han får oss alla att känna oss speciella och ja, han är underbar.
Jag tror helt enkelt att de som inte är beliebers och inte är så insatta förstår. Men det går inte att beskriva riktigt vad som gjorde mig till en belieber.. mer än att för att Justin är så underbar och besitter sån sjuklig talang.
once a belieber, always a belieber ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0