candles

Hallåe, har precis kollat klart på mitt favoritprogram Ponnyakuten, like excited varje vecka, haha!
Var ju somsagt i stallet tidigare idag, spisan hade rådampet, kan bero på att hon inte har gått så mycket i vecka, haha tussan. Skulla galoppera på volten och på den öppna delen kör hon världens bockserie och skjuter rygg som tusan, haha då dog jag. Men i skritten var hon fin trots allt, i traven blev hon dragig och hoppade runt när jag började kräva av henne och i galoppen, jaa.. Haha men hon är söt.
Nu på kvällen träffade jag en saknad Cornelia, vi hade lite att ta igen kan man säga, så det var mysigt! Men nu ska jag chillaa hela kvällen lång, vi hörs puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0