17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?

Hallåå, yes idag blir jag 17 och jag har haft en superfin dag och jag är säker på att den fortsätter lika bra. Blev uppvaktad i morse med presenter, fick mycket fint! Nya vita converse, pengar, justin-mugg, my world the collection (skiva), ridväst att ha på skolan, glee säsong 2, stövelstrumpor, bäddset, fåtölj, chailatte och en väska från crw att ha hästgrejer i, men speciellt fack för ridstövlar. Så jag är supernöjd!
Var i stallet innan också, red runt stora fältet som runt om tydligen var 3,8km. Skrittade barbacka på långa tyglar, tror det var nyttigt för spisan att få lyfta lite på benen utan att jag stör och bara slappna av. Hon var superduktig!
Nu på eftermiddagen har jag ätit världens finaste tårta, ni ska få se en bild här nedanför! Men vi hörs, puss ♥
här får ni två instabilder från dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0