you better run

Har ni det bra där ute i regninga sverige? Jag kan först och främst säga att jag inte ens kollat åt mina skolböckers håll idag. Innan jag åkte till stallet kollade jag på några Gossip Girl avsnitt, tror jag kommer fastna för det alltså! OCH IMORGON KOMMER DET NYA GLEE AVSNITTET + ATT DE HAR BEKRÄFTATS ATT DET KOMMER EN SÄSONG 4 ♥ Åkte iallafall till stallet sen och skrittade Spisan barbacka i ridhuset, hon har gått rätt mycket de senaste dagarna så idag fick hon chilla lite. Just det, sa ju att hon har tjurat på skänkeln rätt mycket det senaste, Carina kände på hennes rygg och hon var lite öm precis bakom sadelläget. Så har smsat fia och kollat om jag ska rida som vanligt, för det kan vara av kyla eftersom hon stog utan täckte idag när det regnat. Men vi får se, bara det inte är något men min pärla.. ush. Hemma nu iallafall och kollar på finalen av Top Model Sverige nu.. imorgon åker systeryster till Berlin med konfan och jag blir forever alone. Haha nej, men ska till stallet imorgon, får hoppas att ellepelle också ska dit. Men vi hörs iallafall, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0