skola - jour - plugg

Hallåå, skolan var seg och efter skolan hade vi jour i skolans stall. Jag, Isabella & Eleonore var i ribbox stallet där vi gjorde det vanliga, fodrade, mockade, putsade osv osv. Åh, ni ska se, Ella, ett av skolans avelsto är högdräktig och fölar antagligen i helgen eller nästa vecka. Fölisen kommer bli en riktig going kan jag lova. Fick skjuts hem utav eleonores mamma och när jag kom hem så satte jag igång med matteplugget. Känns bra att jag börjat plugga i tid för en gångs skull, tänker bevisa för vår lärare att jag förtjänar ett bättre betyg än vad jag fått på de senaste proven. Pappa var även gullig och bakade en kladdkaka som jag sitter och trycker i mig just nu, mums.
Imorgon är det onsdag och jag har hästkunskap och fysik i skolan, slutar 10 över 1. Efter skolan ska jag ut till stallet till världens bästa och på kvällen ska jag plugga matte och kanske biologi. Men vi hörs då, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: tack så mycket :)

2012-04-18 @ 20:50:39
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0