pumped up kicks

Börjar med att säga att jag inte haft lust att blogga idag, inte suttit vid datorn så jaa. Men annars har jag bara chillat idag, kollade på det nya GLEE avsnittet imorse och OH MY GOD. BLAINE ♥ Avsnittet var najs, mycket blaine och det tackar man aldrig nej till! Sen kollade jag på några avsnitt gossip girl och chillade lite. Vid tre ungefär så åkte jag till stallet med eleonore. Vi red en stund i ridhuset, tog det väldigt lugnt med Spisan och skrittade mest runt i lång och låg form. Hon verkade ganska nöjd med det. Eleonore fick också testa lite så att det inte är något hon bara gjorde med mig, men hon gjorde samma sak med eleonore. Pratade med Fia efter det och vi ska låta en tjej som kommer ut kolla på henne med någon sorts kamera. Sen ska vi också rida lite i bomlösa ett tag så får vi se hur det blir sen. Sen hade jag och ellepelle lite halvt damp i den lilla shopen, haha jag ooorkar inte.. Iallafall så är jag hemma nu och har precis ätit tacos med mor min, ikväll ska jag bara chilla. Men vi hörs, puss ♥
everything is nothing without you. en go tjockis bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0