påsklov

Nu är jag hemma och kan göra ett ordentligt inlägg. Skolan idag var seg, men nu har jag iallafall PÅSKLOV! Galet skönt och jag ska inte göra något speciellt på lovet så har tid att rida, umgås med kompisar, ta det lugnt och ja.. plugga.. Men efter skolan åkte iallafall jag, eleonore, issa och emelie in till stan, åt på bk och gick sedan på bio och såg The Hunger Games. Jag och eleonore satt mest och dampade hela filmen åt alla misstag Katniss gjorde och hur nervösa och vilken panik vi hade. Sen började lilla isabella gråta och sen gjorde eleonore det med osvosv, haha! Men filmen var superbra och jag känner att jag måste nog läsa boken nu.. har den hemma men har aldrig orkat läsa den. Liam Hemsworth och Josh Hutcherson är inga dåliga grabbar heller... Haha!
Nu har jag bäddat ner mig i min säng med datan i knät och fangirlar över detta...
Men vi hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0