min helg.

Big förlåt för min sämsta uppdatering den här helgen, har faktiskt inte suttit vid datorn alls. Men jag ska berätta lite snabbt om min helg!
Lördag: Red hopplektion på finaste Chila, hon var pigg men galet fin. Hittade lite nya knappar och fick tillbaka känslan vi hade i höstas, så hon var superfin på framridningen. Lyckades tillochmed samla henne lite i galoppen och det är inte alltid så lätt på Chila då hon blir lite stark och pigg ibland. Själva hoppningen gick rätt bra, hon stannade några gånger på ett räcke med sockerbitar under, men efter det hoppade hon fint. Hon stannade inte på den korta kombinationen som jag trodde hon skulle göra iallafall, duktig hesti. Isabella var med och fotade så bilder får ni kanske ikväll eller imorgon. Efter Gunnorp åkte jag ut till nästa stall och mötte Eleonore, skrittade ut en sväng och Spisan tjurade inte alls lika mycket utan var jätte fin.
På kvällen var vi hembjudna till några vänner till familjen, där åt vi och så kollade vi på War Horse, sjukt fin film!
Söndag: Idag hade vi morgonpasset i stallet så ingen sovmorgon här inte.. Men det är mysigt att vara i stallet på morgonen! Så fodrade och släppte ut allihoppa, sen kom eleonore och jag, maja och hon red en stund i ridhuset. Idag tjaffsade spisan väldigt mycket så jag tog det väldigt lugnt. Red en stund på Mirexo och även en kortis på Romeo. Nu sitter jag och kollar på världscupfinalen i hoppning och har städat hela huset med maja. Duktiga tjejer sitter nu och väntar på att deras föräldrar ska komma hem med en ben & jerrys. Blev precis kär i Richard Spooners häst Cristallo med, galet snygg... nu kom min favorit Luciana Diniz häst Lennox med!! Aja, men vi hörs med bilder osv. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0