make you glad you came

Idag har jag haft en ganska lugn dag. Skolan rullade på idag med hästkunskap - fysik - hästkunskap. På hästlektionerna fixade vi klart allt med praktikplatserna och fortsatte med drömstallet, börjar komma igång nu vilket känns bra. Efter skolan cyklade jag och maja till stallet till våra kärlekaaar. Red ute på banan barbacka och det gick bättre idag än vad det gjort de senaste gångerna. Försökte få fram henne i trav med hjälp av lite smackningar och då blev hon nöjd, lyckades samla sig rätt okej i traven. Nu är jag iallafall hemma och har duschat och ätit, ikväll tänker inte jag plugga någon matte... så äre bara. Har kollat på det nya Glee avsnittet som var megasupergaletjätteunderbartBRA ♥ Nu tänker jag sätta på ett avsnitt av gossip girl och ta det lugnt, pussss ♥
hej älsklingshäst :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0