hoppning

Hej fina, hoppade somsagt min tossa med maja & eleonore och med isabella som filmare och hinderfixare. Gick riktigt bra och jag är sjukt nöjd med min fina. Hoppade henne på hacket idag och det funkar riktigt bra, det blir inte alls lika mycket stå på stället, hoppa runt och tagga som på tredelat. Sen håller hon galoppen mycket bättre också. Vi hoppade en studsserie med tre liggande sockerbitshinder och ett galoppsprång fram till ett rättuppstående. På andra långsidan hade vi ett vanligt enkelt rättuppstående. Slog vårat lilla höjdrekord på 1 meter, dock inte så vackert.. hon började bli trött när vi testade så det vart lite helikopterhopp på det, men hon hoppade och var duperduktig. Vårat tidigare rekord på 90 funkade superbra idag. Dock tycker jag inte höjden är det viktigaste, men när både höjden och mellan hindren funkar bra så blir man glad. Isabella filmade somsagt så det kommer en film med både mig, maja & eleonore senare ikväll eller imorgon. Måste fixa lite musik och sånt.
Men så länge får ni lite provsmak och en söt bild på bebis från idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0