hästttt

Jag kom precis hem efter en dag fylld med HÄST och dagen har spenderats med Eleonore. I förmiddags kom hon hit och vi åkte ut till Gunnorp för jag skulla rida lektion på Chila. Vi hade hoppning och Chila var taggad.. eller i skritten och traven var hon rätt lugn. Men när jag gav henne galoppskänkeln i höger fick hon ett av sina dampryck, men efter en stund så rullade hon på fint. Själva hoppning gick helt okej, för att rida på en övertaggad Chila och första hoppningen för terminen så kändes det bra. Världens finaste Chila ♥ Ellepelle fotade även en del, de bilderna får ni dock i ett annat inlägg. Blir sånt kaos annars.. haha!
Efter ridningen åkte vi hem hit, åt en snabb lunch och sen ut till nästa stall. Jag och spisan tog en promenad brevid eleonore & romeo, min bebi ville äta all the time, men efter en stund gick hon snällt brevid mig. Sen red eleonore acce också och jag kollade på. Men det har varit en riktig super lördag, ikväll ska jag ta det lugnt och jaa.. inte göra någonting. Imorgon ska jag till stallet, fixa Spisan och kolla på clearrounden! Men vi hörs, här får ni en söt bild från promenaden på min andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0