back to school

hallååe, sista lediga dagen idag och jag har inte allt för mycket ångest faktiskt, lite såklart men inte mycket.  I förmiddags var jag ute i stallet med maja och resten av stallfolket. Det var clearround och lite maskeradhoppning för stallet, supertrevligt med duktiga ekipage och härligt folk. När det var slut så hämtade jag in Spisan och skrittade lite barbacka på utebanan, världens bästa häst.
När vi kom hem så gick jag nästan direkt ut och träffade Cornelia, vi var ute och gick och gick sedan hem till henne. Vi babblade på och fick ett par skrattattacker, haha hon är bra hon. Nu är jag iallafall hemma och har duschat och fixat lite inför imorgon då skolan börjar igen. Fick precis ett sms om att vi har en timmes sovmorgon iallafall, lite bättre iallafall! :) I veckan som kommer kan det bli lite tomt på bloggen, har väldigt mycket som måste gå före. På tisdag, torsdag och fredag har jag jour i skolans stall efter skolan. Då slutar jag klockan 7 och kommer hem rätt sent, hinner nog blogga lite men inte allt för mycket. Har också en hel del plugg och vill hinna med att åka ut till spisan så mycket som möjligt också. Men vi får se helt enkelt, ska göra mitt bästa promise :)
Men vi hörs iallafall, puss ♥
lite bildbrist så här får ni två på min lilla skola.. haha oj va random jag kände mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0