what would you do when your good isn't good enough?


några random spindelnät som vi hittade idag, fetans många. vill inte ens veta hur många spindlar det fanns där.
hej fina ni, kom precis hem från skolan, eller för ca 20 min sen, slutade klockan 2 idag så det var skönt. På förmiddagen var vi vid någon mosse med klassen sen maskin och skog eller något och kolla på lite sånt där. Sen hade vi svenska, lunch och matte. Kan fortfarande verkligen inte klaga på klassen, dom är underbara hela bunten! Störtsköna!
Men nu är jag hemma och jag ska nog plocka fram lite plugg eller kanske kolla på Glee, det är sånt som märks. Kommer bli en lugn eftermiddag och kväll idag iallafall, orkar inget mer, sen spöregnar det nu med så hoppar nog stallet idag. Men imorgon har vi heldag i stallet i skolan och sen på kvällen får vi se om jag träffar några kompisar eller åker till stallet, men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0