Torsdag den åttonde september

hej finingar, skoldagen har vart helt okej idag, hade idrott, biologi, svenska och matte idag. Fick även våra datorer och jag sitter och pillar med min, laddar ner spotify osånt nödvändigt. Vi slutade vid 2 och då gick jag och några classmates till cloetta, eller det tog cirkus 2 år men tillslut kom vi dit och fick abstinens om vad vi skulle köpa. Men gick sedan tillbaka till skolan och kollade på björnbröder, mys. Nu är jag hemma och ska snart äta, imorgon har vi stalldag all day, men här har ni två pics från idag.
bild 1, nja, ingen ville köpa men ja, fint jag var i håret btw...
bild 2, chilledill med björnbröder och fina klassisar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0