solereooooo

hej fina, idag hade vi engelska på morgonen och efter det elevrådsdag hela dagen, alltså hade elevrådet på skolan fixat en massa små lagtävlingar som t.ex irländsk julafton, hoppa säck och dra en traktor. Lagen var blandade 1or,2or och 3or. Lite småsegt men chilledill. Slutade vid tjugo över 1 men skulle vara med på extraridningen vid 4 så då satt jag med några tjejer i klassen som också skulle rida och fikade och pratade. Galet härliga brudar!
Fick sedan fina Solereo på ridningen och det gick verkligen hur bra som helst trots stormen, i början var hon lite spänd och skyggade för praslande träd och sånt, men mot slutet gick hon som en klocka. En riktig pärla den där hästen och jag hoppas verkligen att få rida henne mycket mer! Kanske redan på fredag? ;)
Nu är jag hemma och har ätit och duschat, nu väntar jag på att idol ska starta som sänds från Linköping ikväll, woopwoop! Vi hörs, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0