ridning x2 & hockey

Hockey igår med Cornelia, var riktigt bra stämning och klackerna tjaffsa ihop rätt många gånger, haha. LHC låg först under med 0-2, men vann sedan på straffar med 3-2 så det var skönt.
Idag har vi haft stalldag all day long idag och ridit två gånger. På förmiddagen hade vi markarbete och jag hade fina Solereo igen, kär i hästen. Gick ganska bra idag med, så jag är nöjd.
På eftermiddagen hade vi dressyr och övergångar och jag hade Affe, har inte ridit honom förrut men han var riktigt rolig att rida. Fin och Sammarbetsvillig. Så jag är supernöjd med dagens ridpass!
Nu är jag hemma iallafall och tänkte ha en lugn fredag och vila upp mig. Men vi hörs, PUSS
Här har ni en liten bild på finafinafina Solereo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0