just remember who you are

Spirit soundtrack - sound the bugle

Sitter här med min kissemisse och kollar på Spirit somsagt, fick låna hem den av isabella och det här kallar jag nostalgi. Soundtracket till filmen kan man inte heller klaga på, hur bra som helst. puss på spirit helt enkelt.
Skolan idag var lugn, först var vi i stallet och hade ergonomi övningar i stallet och på eftermiddagen kollade vi på ett par filmen på hästkunskapen sen fick vi jobba själva med en inlämning. Vi satt i matsalen och jobbade, chill. Men nu är jag hemma och försöker få in en massa träd på latin i skallen som jag ska förhöras på imorgon. Känns lagom stabilt. Får även våra datorer imorgon och sen ska jag och några tjejer från klassen till cloetta efter skolan, sen kolla på film, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0