jag har fastnat med händerna i marken

Hej finingar, idag har jag haft stalldag i skolan som varje fredag. På förmiddagen hade vi först stalltjänst, jag och några till packade 938109810928 påsar och jag hade några kilo ensilage i skorna kan jag säga. Sen tränade vi på att lägga olika bandage som stallbandage, arbetsbanage osv. Jag och Eleonore övade på Cleo, söthäst!
Sen var det lunch och efter lunch hade min grupp trav för första gången, vi gick igenom utselning och lite sånt och sen fick vi köra lite i stora paddocken. Jag och Eleonore körde russet Frimmit, haha förjävla kul var det!
Nu är jag iallafall hemma och ska snart ut till Spisan, så vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0