i set fire to the rain

Hejsan, hoppade Chila idag somsagt och det gick ganska bra iallafall. Vi lite olika kombinationer typ, först en med ett väldigt långt avstång som man inte ens kan kalla kombination, sen en som var studs och sen en med 1-2 galoppsprång mellan hindren. Chila stannade 2 gånger på studsen sen en gång på kombinationen med kort avstånd. Men jag tar på mig båda, hon är så känslig för om jag börjar tveka tvekar hon med och stannar. Men sen när jag bara red helt som vanligt mot hindren gick det superbra! Bilder kommer i ett eget inlägg.
Efter det hjälpte jag och maja mamma och pappa ute vid båten med lite grejer och nu skulle jag åkt till stallet tänkte jag. Men det blev inte av... ush blir sur på sånt. Får ta henne på måndag eller tisdag istället, om jag inte lyckas komma ut senare ikväll :)
Men vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0