helg!

Så attans skönt med helg, även om jag trivs hur bra som helst och tycker att det är roligt att gå till skolan är det så förbannat skönt med helg! Hade stalldag idag, helt klart bästa dagen i veckan! På förmiddagen hade min grupp visa häst vid hand och jag hade Bisquit, eller jag och emelie gjorde tillsammans och vi hade Kakan och Master. Gick helt okej, var sjukt länge sen jag gjorde detdär, men det var kul!
På eftermiddagen hade vi ridning för Erik (?) tror jag att han hette. Jag fick Bisquit här med och vi tränade lätt sits. Gick bra men trött i benen vart man, men Kakan var superduktig, gillar verkligen den pållen! Sen släppte vi lite hästar osv, fick sen skjuts av emelies föräldrar till rese och nu är jag hemma. Ikväll ska jag ta det lugnt, för imorgon ska jag först hoppa på Chila! Sen vidare till nästa stall och rida Spisan, kanske ska träffa Cornelia sen med. Men vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0