Godmorgon

Igår hade jag en mysig kväll hemma hos emma med henne och cornelia, vi återupplivade lite gamla minnen och hade det riktigt kul. Dom är väldigt bra dom där två.

Sitter och äter frukost och ska snart upp och byta om till ridkläder (ovanligt?). Äntligen börjar ju lektionerna på gunnorp, eller de började ju förra veckan men då träffade jag ju mina tjejer, så för mig börjar det idag. Madde valde iallafall bästa Chila åt mig, så idag får jag äntligen rida stjärnan igen. Den här terminen tänker jag satsa järnet och lära mig rida hästen på riktigt! KM tänker jag tävla på henne med, om hopplektionerna går bra, haha! Efter Gunnorp åker vi hem och äter sen åker jag ut och skrittar en sväng på Spisan. Men vi hörs, puss!
finaste hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0