Glee säsong 3!!!

WOOPWOOP, kollar på Glee säsong 3 episod 1 som kommit upp på sidereel nu, GLAD CHEY!!
Tog iallafall en liten paus för att blogga, men idag hade vi traktorkörning på förmiddagen, helt galet. Haha, kände oss som största bönderna, inte okej alls.. Haha, men det var ganska så roligt, aaaasläskigt i början men på slutet körde alla runt som galningar och tutade och hållde på. Haha!
På eftermiddagen hade vi hästkunskap och jag och min grupp gjorde klart vårat collage om olika arbeten inom hästhållning. Nu är jag iallafall hemma och kollar på glee, här får ni några bilder från traktorkörningen :)
stephanie, booooondeee

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill också köra traktor!

2011-09-22 @ 10:41:40
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0