everyday is so wonderful, and suddenly it's hard to breathe


fintfintfintfint, när mercedes i glee sjunger detta, dör så f i n t.

Imorse kollade jag btw klart på glee säsong 2, ledsen gubbe. Nu måste jag vänta till säsong 3 som kommer i usa den 20 september och förhoppningsvis på internet den 21. Menmen.
Tog det väldigt lugnt i förmiddags och nu på eftermiddagen träffade jag cornelia och madde för en fika på eh. Satt där en stund, sen gick vi runt och luffade och satt lite överallt i stan, jag kom hem nyss. Nu väntar jag på att Idol ska starta och underhåller stackars madde med lama skämt på sms. Hennes buss går om typ 1h, hehehe skadeglädje! Nejdå, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0