Dag3,Det här behöver jag träna mer på

Jag har flera saker som jag måste träna mer på inom min ridning, men vissa saker som jag verkligen vet är min sits. Eller jag har en helt okej sits med skänkel osv och i skritt och galopp och arbetstrav. Men när jag ska rida lätt så faller jag fram, inte okej alls. Nej men det blir ingen bra position över hästen och jag kan inte inverka särskilt bra, ush och fy. Men det börjar bli bättre iallafall, sen måste jag tänka på min handställning också, jag lägger gärna händerna ner eller vrider in ena handen. Så det är väll de största sakerna jag måste träna på.
Här har ni et exempel, både extremt ful sits och konstiga händer. Den här bilden var dock extrem! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0