The only thing that keeps me wishing on a wishing star

Hej finingar, sitter och pluggar om bäckraviner (?) galet tråkigt, men sånt som måste göras tyvärr. Skolan idag var seg, men det gick ändå rätt fort och efter skolan var jag och några fler tjejer i klassen med på extraridningen. Jag red ett sto som heter Gullan, hörde av folk att hon var ganska seg och jag brukar inte gilla sega hästar, men hade också hört att hon var riktigt fin så varför inte testa? Vi tränade mycket på takt i alla gångarter, det gick superbra! Gillade verkligen Gullan då hon var en sån häst där man kan tänka mycket på småsaker som händer och sitsen istället för att bara tänka på hästen. Var skönt att rida en sån häst för en gång skull då jag inte gör det allt för ofta, tror det var nyttigt för min ridning med. Så henne vill jag rida mer, super härlig!
Lånad bild på Gullan från http://www.freewebs.com/vretahast
Så nu ska jag fortsätta plugga, men vi hörs, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0