rubrik

Hemma efter ännu en dag på Gunnorp, dagen idag var lite kämpigare än de andra då vi hade alla 3 stall idag, vilket vi kommer ha onsdagar och fredagar. Men vi hann med alla stall på förmiddagen och även släppa ut hästarna. På eftermiddagen strödde vi de boxar vi inte hann före och sen red vi. Jag red Cylwia som jag inte ridit på väldigtväldigt länge, så det var lite ovant men kul. Hon var dock sjukt stel i ena varvet och min innerskänkel fick jobba som jag vet inte vad, men efter ett tag vart hon riktigt fin i skritten, i traven och galoppen var hon fortsatt stel som en pinne. Vi red inte så länge för regnet började ösa ner, men jaa. Sen släppte vi in lite hästar och putsade lite träns. Nu är jag hemma och har duschat, sitter just nu och nördar twitter, haha. Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0