never give up on something you can't go a day without thinking about.

Goddag eller godmorgon typ, vaknade vid 12 pigg och utvilad, skönt! Har sen dess inte gjort mycket, suttit och myst i min ziperall, installerad photoshop på datorn och fixat en skrivbordsbakgrund. Tror jag tänker fortsätta i samma spår ett tag till, måste dock duscha och fixa lite inför den kommande veckan. Ja, imorgon börjar min praktik på Gunnorp, ska bli grymt kul!
Näe, nu ska jag nog dra på en bra film och fortsätta ta det lugnt och ha dåligt samvete för att jag inte går ut när det är så fint väder, eller kanske går jag ut och fotar lite i trädgården? Var länge sen jag var ute och fotade. Jaja, vi får se, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0