lördag & söndag

Får ta och gå igenom lite vad som hänt här när jag inte bloggat, igår var det hoppträning på Chila som gällde. Hon var damp som tusan och höll på som hon kan vara ibland, haha så det gick lite halvbra, men ändå. Orkar inte lägga upp bilder från detta pass då det bara är några få och pappa filmade istället. Men jag funderar på att klippa ihop filmerna så får ni se dom iallafall om det skulle vara kul?
Aja, Madde följde iallafall med hem efter ridningen och sen kom även cornelia hit. Vi åkte ut till nästa stall och jag och Maja red en sväng på kvarten. På kvällen chillade jag, m och c och kollade på eclipse och lite sånt, mysigt värre!
Idag var det clearround och KM på Gunnorp som jag hoppade på min bebis, haha vilket skämt det vart! Nej men ah.. På cren stannade hon typ 7 gången kanske? haha, men hon var lugn och dampa inte iallafall så det var helt okej ändå. Sen på KMet valde jag att hoppa ponnyhöjden istället för storhäst så vi kanske kunde ta oss runt lite bättre och då kom vi runt med 4 vägringar! Haha! Hon är så annourlunda både från sommarläger tävlingen och hoppträningar när det är sånna här tävlingar. Hon blir superspänd och sånt, men jag är nöjd med våran andra runda, fina flickan ♥
Får ta och säga grattis till Loppan som blev klubbmästarna på både ponny och häst med Elliot och Supertramp!
Här får ni några bilder, får se om jag vill visa hela filmerna eller om jag gör en liten film med filmerna från igår och lite smådelar från dagens filmer :) Men bilder får ni iallafall!
'
min stjärna ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

vår* stjärna ;)

2011-10-23 @ 22:21:00
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0