lights fill the streets

Halloj finingar, tillslut har jag landat i soffan efter en dag fylld med... hästar! På praktiken var det ungefär samma som igår, mocka spiltor - borsta - släppa hästar - mocka boxar - tömma phaetons bädd - lunch - lite mer mockning - ta in blöta hästar - putsa träns. Skulle rida, men vi hoppade över det pga av vädret och fick sluta en timme tidigare. Låter som att vi bara mockar, haha men vi har sjukt kul och vi mockar faktiskt inte bara ;)
Efter praktiken åkte jag till spisan med pappa på släptåg, mockade och fixade påsar, sen gosade jag med henne och borsta av stackarn som var helt dyngsur. Skippade ridningen här med då det blåste storm typ och regnade, så hon fick mysa i stallet istället.
Nu är jag hemma iallafall och har duschat och ätit, ikväll tar jag det lugnt och laddar för ännu en dag i stallet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0