it's the most beautiful time of the year

hoome efter en rätt ovärd skoldag, lyssna på redovisningar i 100 år, ha matteprov och en biologi lektion man inte behövde gå på om man var klar med rapporten vilket jag var. Men somsagt var vi med på extraridningen och det var lite cp, först hade jag Cleo, hon hade dock stått ett tag och hade damp, stegra och hoppa runt. Så då fick en trea som ridit henne en hel del ta henne, sen fick madde byta till hotshot och jag till acrobat. I början han pigg som tusan och stark med, men han lugnade sig och vart riktigt fin. Tränade lite skänkelvikningar och somsagt gick det bra, duktig häst! Jag måste testa Cleo när hon lugnat sig lite, för hon kändes riktigt fin det lilla jag red och när hon inte studsa runt, haha söte.
Nu är jag hemma iallafall och har duschat och sånt, kolla vad som kom upp på yt idag,
han är snygg och jag skulle inte ha något emot att vara tjejen, livet är inte rättvist. haha.
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0