honungsbi

Hej fina, efter allt som vi brukar göra på praktiken, en uteritt på Honey Bee och en stackars häst med kolik är jag rätt trött. Haha, ja ni läste rätt, lilla jag red på Honey Bee idag! Hon var förjävla stark och pigg i skogen, men söt! Kändes som att det var någonting man måste göra någon gång i sitt liv, rida Honey Bee! Om man bortser från koliken har dagen varit fin med en massa skratt med härliga tjejer, så nu ska jag dö lite här hemma och ladda om batterierna typ. Men vi hörs, pusssisar

Kommentarer
Postat av: Isabella

"varit fin med en massa skratt med härliga tjejer, så nu ska jag dö lite här hemma" HAHAHA! Jag dog när jag läste det...! XD

2011-10-26 @ 21:25:39
Postat av: Jenny

Sv: Hahaha isabella du är så tråkig!! :D

2011-10-26 @ 21:37:39
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0