första dagen på praktiken

Då var första dagen på praktiken avklarad, gick superbra och var riktigt roligt också. Mockade och fixade i röda och lilla stallet, släppte ut hästar ock krattade. Sen red vi och jag red Epoza, var sjukt länge sen jag red henne och satan i gatan vad stoig hon var idag, ush. Hon igga mig helt, men när jag fick ett spö behövde jag bara visa det för att hon skulle vakna lite, haha. Sen på eftermiddagen putsade vi och tog in hästar. Slutade vid 5 och kom hem för en stund sen och har sen dess ätit och sånt.
Nu sitter jag och lyssnar på Mistletoe som kom ut idag, förjävla bra, kommer ha den på replay i flera dagar nu känner jag. Verkligen grym låt!
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0