Dag 26

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning

Lät (*HOST*tvingade*HOST*) bästa Madde skriva, hon är dubbelt så bra som hon beskriver mig, nej 823792837928739283 gånger så bra. Jag suger helt enkelt om man jämför med henne. jag skulle inte riktigt klara mig utan henne. Våran humor suger förresten, men hon är bästbästbästbäst.
så här får ni en jävligt ny bild innan ni får läsa, togs igår typ.. nej.
Jaha ja, dags att beskriva Jenny nu då! Kan till o börja med säga att en beskrivning av den här tjejen skulle räcka, hon är världens underbaraste vän! Men jag ska försöka utveckla det lite då, hon är en av mina allra bästa vänner och en tjej som alltid finns där för en, oavsett vad det gäller, stort som smått! Hon är en gud på hästryggen och har världens skönaste humor! Ni vet ju uttrycket att man blir äldre om man skrattar mycket? isf lär jag bli uråldrig för den här tjejen bjuder på rätt sköna kommentarer ska ni veta! Att hon har världens finaste utseende gör ju verkligen inte att man blir mindre avundsjuk på henne! Men innan det här blir en hel roman ska jag runda av det här nu med att säga att utan den här tjejen vet jag inte vad jag skulle göra! Hon är underbar helt enkelt och jag har tänkt ha kvar henne som min vän livet ut för den här tjejen släpper man bara inte! You rock dude! <3 / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0