but I can't stop staring at your face

Drar igenom dagarna lite snabbt här då.
Igår/fredag: Hade stalldag i skolan och red ut på förmiddagen, jag hade StarLight och det gick superbra, ibörjan var han lite småtittig, men han lugnade sig sen. På eftermiddagen skulle vi ha körning men hade dåligt med hästar så vi kollade på några kör-filmer och hade stalltjänst. Åkte hem med tjejorna och åt på Ming, sen på kvällen hade vi filmkväll med en massa prat och skratt. Kollade på never say never ♥ och sweenie todd? Sen sov dom också här, verkligen hur mysigt som helst och det måste vi göra om!
Idag: Vi gick upp rätt tidigt för jag skulle rida igen, så de åkte hem och jag åkte till Gunnorp. Red igen i gruppen innan och hade Chila, tränade enkla byten idag med och det gick helt okej. Hon vart lite taggad och tjaffsade emot i fattningarna, men jag var nöjd. Red även henne på min vanliga lektion, det gick så jävla bra! Tränade slutor och Chila gick så satans bra, älsklingen min! Bilder kommer här nedanför.
Åkte sen ut till spisan också och red ett pass på henne, i början var hon överpigg och visste inte vad hon skulle ta vägen typ. Men mot slutet släppte det lite och det gick mycket bättre, pluttis.
Här kommer det bilder från ridningen på Chila!
dagens favoritbild (ovanför)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0