boy you make my heartbeat running away

Var somsagt och hälsa på berzan idag, träffade gamla lärare och sånt, saknar faktiskt berzan lite. Människorna iallafall, typ 9D och alla andra kompisar. Men som tur var så har jag hamnat på världens bästa skola nu, så jag är glad ändå. Så vi pratade med lite lärare och blev utstirrade av nya 7or som tagit över våra korridorer </3 och annat folk. Haha. Gick sen till tacobar där vi åt och satt och prata i någon timme, följde sen madde till bussen och jag och c gick till våran buss.

Nu är jag hemma och fastnade framför en film från justins konsert i brasilien, gåshud jappjapp. Nu ska jag kolla om Glee kommit upp och fortsätta njuta av att ha studiedag, men vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0