wanna run with the wild horses

hej fina ni, dagarna går så snabbt nu så man hinner verkligen inte med, allt går så grymt snabbt. Men dagen idag hade vi hästkunskap på förmiddagen med redovisning av praktiken och sen hästens historia som vi ska göra ett arbete i. Jag, Isabella och Eleonore ska skriva om historiska hästar, som tex Milton och Ruffian. Riktigt intressant måste jag säga och att få lära sig saker om hästar i skolan skadar inte!
Efter skolan träffa jag cornelia i typ 3sek, sen var hon tvungen att åka, men då bakade jag some misslyckade Subway kakor, allt blev pannkaka men ja, score! Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik, men vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: heheheh jag kommer bli nya spammaren på din blogg, kommer läsa varje dag :D <3

men somsagt, det är verkligen inget stort :p

2011-11-16 @ 20:26:51
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0