torsdaag

Hej fina bloggläsare, om jag har några.. Hemma från stallet nu, red i ridhuset idag och jag blev riktigt förvånad på ett bra sätt över spisan idag. När vi kom in i ridhuset var hon lite stressad och kunde inte stå still en sekund, men när jag hoppat upp och travat fram och sånt var hon galet fin. Jag dog lite halvt, hon var superlugn för att vara spisan och verkligen jättejätte duktig och ändå har hon inte gått sen i söndags. Men gudars vad stolt jag är över min finaste flicka, världens bästa. Här har ni en liten bild på en trött hesti efter ridpasset.
Skolan gick annars hyffsat fort, men nu ska jag kolla om det finns några nya bieber-news, men vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: jaaa det är LYCKA :D <3

2011-11-18 @ 06:24:02
URL: http://mirjaams.blogg.se/
Postat av: Tavlingsryttarnaa

Kul att det går bra även om man inte tror det, man förbereder ju sig på det sämsta och blir väldigt förvånad att det går så bra! Hon hade nog vilat sig i form ;D

2011-11-18 @ 11:04:14
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0