tankar?

  • Lite awkward när RIP Elliot trendar på twitter och alla andra pratar om ett barn tror jag, medans jag bara tänker på min lilla Elliot. Jag saknar honom, otroligt mycket.. min fina ♥
  • Vaddå att Amanda åkte ut?
  • Vaddå att båda Amandorna hängde löst
  • Vaddå att ingen borde åka ut..
  • Vaddå att jag gillar alla utom Molly?
  • Taggad på Breaking Dawn part 1 imorgon
  • Jag sitter och fangirlar till väldigt mycket snygga bilder på Justin..
  • Nu sitter jag även och skrattar för mig själv när jag kollar på yt videos på en viss jb
  • Mamma skrattar ljudligt till dobidoo...
  • Inser att jag kanske borde gå och lägga mig.
Life as Liz... Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0