subway kakor

Hej hopp, är förbannat trött men pepp på livet just nu, har precis bakat världens bästa subway kakor nu och lyssnar på världens bästa justin ♥ kan inte bli mycket bättre. Hade matteprov idag som gick mycket bättre än förväntat och hoppas få tillbaka det med ett bra betyg skrivet på det, kämpa som in i helvete med detta förbannade algebra så jag tycker faktiskt att jag förtjänar det :( haha!
Men imorgon är det fredag och då är det stalldag som gäller, har dubbel ridning då med så det är chill. Ett dressyr och ett hopp pass tror jag att det blir, sen på kvällen ska jag somsagt på breaking dawn med några bruds från klassen. Men vi höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0