stressig dag

gokväll, har tillslut landat i soffan efter en fullspäckad men härlig lördag. Startade dagen med en superrolig uteritt på min fina Chila, hon var pigg som vanligt och det var hur kul som helst. Sen hem, slängde i oss lite mat och sen cyklade jag och maja vidare till nästa stall. Mockade och sånt, tog in hästarna och red ut med en tjej som var medryttare på en häst där också. Red en riktigt härlig runda och hästarna var pigga och glada, Spisaa var hur fin som helst, pigg men supersnäll!
Cyklade sedan hem i världens fart och sen tog vi bussen in till stan för att se Breaking Dawn part 1, gudars skymning va bra den var! Grabsen var snyggare än någonsin och jag och maja satt och fangirla varje gång de kom med i bild, rob och taylor snackar vi om, såklart. Det känns lite hårt att nästa kommer om ett år, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man säger.. Kan verkligen rekomendera den, så asfgfagfsgajhagsh bra... jag dör. Nu börjar maja snarka väldigt högt, kan inte koncentrera mig längre, men vi hörs, puss.

Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Den var grymt bra, hoppas du fick en bra kväll :)

2011-11-20 @ 12:41:28
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0