stalldag till 110%

Gokväll söta bloggläsare, idag har jag vart omringad av hästar och hästmänniskor hela dagen, först var det hoppning på Chila som gällde. Hon var fin, lite fjantig ibland, men när hon hoppade utan att tveka var hon underbar, fina hästen. Åkte hem och åt, sen åkte jag och maja till vanliga stallet där vi även mötte eleonore, jag och eleonore red i ridhuset. Spisan var pigg som tusan, men fin, tog några små skutt och hon laddade som en tok, knäpphäst. Men hon hoppade fint, så jag är nöjd med min stjärna. Kollade och filmade majas hoppträning för karro sen också, som gick superbra för maja. Nu sitter jag och syster med varsinn misslyckad pizza i soffan och tar det överdrivet lugnt. Imorgon är det första advent, mys! Men vi hörs, puss.
jag och chila på allhelgona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0