sjuk tjej..

Sitter i soffan och mår som ett as, typ.. Skolan idag var tråkig som tusan, eller först hade vi hästkunskap och gjorde klart hästens historia, den lektionen vart helt okej. Sen efter det hade vi det där förbaskade biologiprovet, känslan man får när man inte kan första frågan. Ett stort fail på det provet, men jag överlever. Hade huvudvärk hela provet, så jag får väll skylla på det.. hah nej men ah. Åkte hem sen och mådde fortfarande skit, tog tempen som visade 38,2.. sug. Men drog tummen ur röven och åkte till min hästi ändå, fast red dock inte. Var galet pepp på att rida idag, hinner inte åka dit mer i veckan så det sööööög. Men mådde bättre när jag var i stallet iallafall, min finaste får mig alltid pigg & glad ♥ Nu är jag hemma iallafall, ska knapra värktabletter så får vi se om jag kommer till skolan imorgon, ska iallafall dit på fredag.
btw, GLEE SÄSONG 3 BÖRJAR PÅ TV11 IKVÄLL KLOCKAN 20.00, missa inte för guds skull.
SEN HAR DET BLIVIT 15 MILLIONER BELIEBERS PÅ TWITTER IDAG, loveeeely ♥
image description

Kommentarer
Postat av: Isabella

JENNY! Har du sett vad en pantad kärring vill ska stå i djurskyddslagen? "Ryttare ska förbjudas att använda spön på hästar i frammaningssyfte. Ridspön ska däremot få bäras i syfte att avvärja olyckor. Vid tävling ska spön ha en lätt synlig färg." Du kan läsa hela artikeln här: http://www.dagensjuridik.se/2011/11/sa-blir-nya-djurskyddslagen

2011-11-30 @ 19:34:46
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0