saknad.

Jag kommer aldrig sluta hoppas på att få ha din mule i min nacke, att få kolla in i dina mörka kloka ögon och att få se dig, en enda gång till. jag älskar dig Chanel, alltid. Min drömhäst.
Idag är en sån dag när jag saknar Chanellan lite extra mycket, det suger så fucking hårt att när man hittat sina drömmars häst ska förlora den lika fort.. men allt har en mening.. Men jag tror att det var ödet att vi träffades igen i somras, att hon kom på mitt läger. Jag vet inte vad meningen var när hon såldes till en ridskola, men det finns väll en mening med allt somsagt. Jag saknar henne otroligt mycket iallafall ♥
Idag är det iallafall dags för flytt av mitt hjärta, hon ska somsagt flyttas HIT, ska bli spännande och se hur det blir där. Kommer säkert bli superbra! Men vi hörs iallafall, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0