R.O.F.L.T.I.R.T.I.N.M.J.B.S.I.S.T.C

Den som fattar vad rubriken betyder får en kaka... jag dog när jag såg den, so true. haha!
Dagen rullade på som vanligt, galet segt med måndag men det gick fort iallafall. En massa härligt bieber-snack med min belieberkompis emeeliiieee och träna rap, haha! Fick skjuts av isabellas pappa hem sen, så kom hem hyffsat tidigt, skönt som tusan. Har egentligen en massa plugg tills kommande veckor som jag borde ta tag i och som jag kommer ångra att jag inte gjorde nu om en vecka, men jag orkar inte. Sen är det ju trots allt tanken som räknas.. Så jag tänker lyssna på lite musik och sånna där mysiga efter-skolan saker, men vi hörs.
Justja rubriken betyder
Rolling On Floor Laughing Then I Realize That I've Never Met Justin Bieber So I Start Crying.
Haha synd om mig va? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0