my little girl

världens finaste flicka, finns inte ord för dig, du är bäst ♥
Halloj, skolan var riktigt seg idag, men med grymma tjejer hade jag rätt så roligt ändå, haha dom är knäppa.. Efter skolan stannade jag kvar med issa och eleonore och gjorde klart powerpointen tills imorgon och så hade jag utvecklingssamtal. Sen åkte jag hem och åt och sen drog jag och maja vidare till stallet, första gången i nya stallet idag. Spisan hade tydligen varit riktigt svår att få in från hagen idag och vart stressad i söndags och igår, men efter lite borstning och prat med min finaste var hon lugn. Hon är ju inte van med såhär mycket hästar och folk, men det blir nog bra när hon inser att det är samma människor som ska fortsätta hålla på med henne iallafall. Men borstade och fixade bara idag. Men nu ska jag tjillaa, puss

Kommentarer
Postat av: ponnysoryttare - julia.

Fin bild, ni är sjukt söta tillsammans!

Kika gärna in på våran blogg och lämna en kommentar, då skulle vi bli riktigt glada!

2011-11-15 @ 20:52:56
URL: http://ponnysoryttare.blogg.se/
Postat av: Mirjam

sv: nämeeen har du blogg :D :D :D

hihi inget som är bestämt än :p <3

2011-11-16 @ 07:47:11
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0