just never think

yes, nu har jag pluggat klart och tänker inte öppna biologi böckerna igen den här kvällen, punkt slut. Så nu sitter jag och lyssnar på justin ♥♥ & lite på rpattz, robert har btw en gaaaalet fin röst. Men justin... ♥

Sitter och funderar på vad jag har för mål med spisan.. Jag har en del mål som jag vill nå och som jag är säker på att vi kan nå om vi kämpar, vilket vi ska. Jag vet att vi kan, bara vi tränar, tränar och tränar.. vi har redan nått många av målen jag hade när jag började på henne, men jag vill så mycket mer. Vi ska kunna gå in en lugn galopp inom en rimlig tid, just nu har hon inte riktigt koll på sina ben när det går långsammare och hon kan inte riktigt samla sig då heller. Målet är inte att hon ska gå in form med undertramp och hela faderullan, utan att hon ska kunna gå i en hyffsat ren och lugn galopp. Det med formen är ett mycket mer långsiktigt mål! Sen vill jag mest att vi ska bli mer och mer tighta, vi känner varandra utan och innan, men vi ska bli 1. Ja.. det finns hur mycket som helst som jag vill med min fyrbenta soulmate, men vi tar dagen som den kommer och kämpar på så gott vi kan och framför allt har grymt kul tillsammans. världens finaste häst ♥
Vart lite sluddrigt och konstigt, men det var rätt ur huvudet på mig, haha jaa.. Men vi hörs, puss.
jag älskar dig, mer än allt ♥
Blir mycket "gamla" bilder på spi just nu, känner bara fört! ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Svar ang. "I've got a confession to make": Hahaha, jag har världens BÄSTA killsmak ^^

2011-11-29 @ 20:46:53
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0