I'm gonna rise up from the ground, like a skyscraper

Hej fina, hemma från skolan och en riktigt rolig stalldag, på förmiddagen hade min grupp klippning och jag, isabella och madde klippte Kippling. I början vart det lite fult och hackigt, men på slutet vart det braaa, haha! Första gången jag klippte en häst, men det var kul! Sen hade vi lunch och såntdära sen var det dags att börja bygga lite hinder för vi skulle ha hoppning för första gången! Bara travhoppning, men ändå, lite hoppning iallafall.. Jag fick rida Calling som jag ridit en gång tidigare på slingan, gillade honom inte riktigt då men det fick jag ta tillbaka idag. Han var lite stark och stel i början, men det släppte snabbt och han gick som en klocka och var snäll att hoppa på. Fick inte riktigt med sig bakbenen ibland, men han var fin och jag gillar när det är broms istället för gas som gäller ;) Fick höra att han sprungit in en halv miljon på galoppbanan tidigare i sitt liv, skillad pålle. Sen hade vi iallafall stalltjänst och efter det hade jag, emelie, isabella och eleonore tårtkalas i omklädningsrummet innan vi fick skjuts till rese av eleonores föräldrar.
Nu är jag hemma iallafall, ska nog bara ta det lugnt ikväll, men vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Haha japp, min häst brukar vara jätte tjafsig och i onsdags gick han hur bra som helst, då undrar man vad man har stoppat i honom ;) haha

2011-11-18 @ 18:41:36
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Vart går du i skolan? :)

2011-11-18 @ 21:58:34
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0