here I am, asking you for one more chance

Hejsan, kom hem efter en kortis tur till stallet och mitt ♥, borstade bara för mamma hade jätte bråttom så fick iallafall hjälp med mockning och höpåsar ;) Kanske sista gången jag var i det gamla stallet på ett tag, för på söndag flyttar min plutta till naterstad, ska bli superkul! Kommer sakna orlunda och lugnet där, men det ska bli skönt med ridhus och sånt!
Annars rullade skoldagen på och avslutades med en lååååång mattelektion med galet mycket skratt med några fina tjejer, knäppisar. Fick även reda på att Justin aka min pojkvän är i TYSKLAND??? Det är fan bara lite vatten imellan oss och jag är inte där? Han är där för någon gala typ, men ändå... varför är han inte i sverige för? Han åker överallt i europa men inte hit? Vad är det här.. Nej nu ska jag deppa lite för att jag vill se honom nuuu, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0